10.18.2005

回應補充:十三么

johnny: 十三么台灣麻雀有沒有搶暗摃 ? (2005.12.31) 

行就行d,都係「各處鄉村各處例」。我地打開十三么就冇搶暗摃。

兼且,我地仲係打開:叫十三么、邊家有、邊家輸。即係話,若然你叫足十三飛,邊家有番子么九都即輸;當然,已經碰出、上左、見光唔計數啦。


alice: 請問十三么是不是要門清,即不可上牌或碰牌? (2006.02.14)

有關十三么,是要門清的,見前面回應。

alice: 唔好意思!請問你知唔知打廣東牌如果兩家一齊食十三么,有冇截糊,如果冇,出沖者是不是要付兩家錢?
(2006.02.15)

經查詢多位雀友,雀友確認十三么理應冇得截糊,但若然真係咁邪門,兩家十三么都係叫果隻,抵死啦!抵截糊啦!當然,如果打一炮三響就大家高興啦!

芭芭拉:想請問叫糊13么是叫其他非么九牌,如68索,叫卡窿7索,可否搶別家的7索暗槓,請賜教. (2007.01.23)

見前面回應。